Klachtenafhandeling
Klacht van de consument - Defect product
Als de goederen die je bij ons hebt gekocht defect blijken te zijn, heb je het recht om een klacht in te dienen.
Wat betreft het defect, kun je het volgende eisen:
- Vervanging van het artikel door een defectvrij exemplaar,
- Het verwijderen van het defect,
- Korting op de prijs,
Je kunt een klacht indienen binnen een jaar nadat je het defect hebt opgemerkt, maar de termijn voor het indienen van een klacht mag niet eindigen vóór de vervaldatum van de garantieperiode van het artikel.
Je klacht zal binnen 30 dagen na ontvangst van je klachtbevestiging door ons worden behandeld (beantwoord).
Stuur het product niet terug naar ons voordat je een e-mail over je klacht hebt gestuurd naar: info@vionostore.nl
Om een snelle verwerking van je retour te garanderen, bevestig je het retouradres met onze klantenservice via info@vionostore.nl. Daarna kun je het pakket via een koerier versturen en ons het trackingnummer doorgeven.
Standaard adres voor retourzendingen (indien bevestigd door Klantenservice na ontvangst van je bewijs van aankoop):
Vionostore
KVK: 87088495
Pinksterbloemstraat 34,
Arnhem, Gelderland , 6832BJ, Nederland
info@vionostore.nl
+31 0624528905